درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 14:59   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
  آیا می‌توان بدون بک لینک زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45183صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 11 آبان 1399 - 19:51
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان: ارتقاء جایگاه روابط‌عمومیها در گرو فعالیت اثربخش آنهاست
اگر می خواهیم روابط عمومی موفقی داشته باشیم، باید اثربخشی آنها را به‌درستی هم نزد مردم و هم نزد مدیران دستگاه ها و نهادها ، تبیین کنیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس شورای اطلاع رسانی گیلان تاکید کرد: ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها نزد مردم و مدیران، در گرو فعالیت اثربخش آنهاست.


به گزارش شارا، محمود قاسم نژاد عصر امروز در دیدار با هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان، با اشاره به جایگاه روابط عمومی در دستگاه ها و نهادها، بر ضرورت تلاش و اهتمام برای ارتقاء این جایگاه تأکید و اظهار کرد: شورای هماهنگی روابط عمومی، نقش رهبری این حوزه را دارد و باید برندسازی کند.


وی ادامه داد: اگر می خواهیم روابط عمومی موفقی داشته باشیم، باید اثربخشی آنها را به‌درستی هم نزد مردم و هم نزد مدیران دستگاه ها و نهادها ، تبیین کنیم.


رئیس شورای اطلاع رسانی گیلان افزود: فرمانداران را مکلف می کنیم برای هماهنگی با روابط عمومی ها ، نشست های متناظر با این جلسه را در شهرستان ها به صورت منظم برگزار کنند.


وی موضوع آموزش و ارتقاء سواد رسانه ای را مهم و جزو الزامات خواند و گفت: لازم است در این حوزه، انتقال دانش و تجربه اتفاق بیافتد و در این بخش می توان از مرکز آموزش مدیریت دولتی استان و نیز ظرفیت دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بهره گرفت.


قاسم نژاد خاطرنشان کرد: تأکید داریم که رویکرد و نگرش مدیران در خصوص رسانه و روابط عمومی ، تغییر کند و تحقق این مهم؛ با نقش آفرینی مثبت و اثربخش روابط عمومی ها میسر می شود.


به گزارش ۸دی، در این جلسه هریک از اعضا هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان نیز به بیان نظرات خود در خصوص اهمیت فعالیت های روابط عمومی و نقش آفرینی رسانه ای در حوزه تخصصی و نیز انعکاس خدمات و دستآوردهای دولت پرداختند.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد